Support

Med køb af Untis følger en obligatorisk servicekontrakt, der giver den enkelte skole ret til og mulighed for at modtage support via telefon eller mail inden for almindelig kontortid. Almindeligvis kan svar forventes inden for 24 timer på hverdage.

På hjemmesiden kan du finde hjælp i menuerne: FAQ – ofte stillede spørgsmål og Manualer under fanebladet Support.

 

Desuden er det altid muligt at søge hjælp via online-hjælpen i programmet. Hjælpen fremkaldes ved at trykke på F1-tasten, når muse-markøren peger på det sted, hvor du ønsker hjælp.

 

Når skolen henvender sig med et ønske om support, er der en række oplysninger, som supporteren skal have kendskab til. Vi beder derfor om, at skolen beskriver problemet præcist, og at datafilen mailes til Frey Software support@untis.dk. Det giver supporteren det bedste udgangspunkt for at hjælpe.

 

I Untis kan du i menuen: ”?” (hjælpe-menuen) klikke på: ”Support.data”. Derved danner Untis automatisk en zip-fil, der indeholder en backup samt andre relevante data.

Supporten kan kontaktes på telefon: 88 808 707.

Telefonen er åben:
Mandag – torsdag kl. 9:00 – 15:00  og  fredag kl. 9:00 – 14:00